Dołącz do naszego zespołu
Nie zwlekaj i aplikuj już teraz!
Kim jesteśmy?
Pru jest wiodącą firmą oszczędnościowo-inwestycyjną, dbającą o klientów od ponad 170 lat. Naszym celem jest pomaganie ludziom w odpowiedzialnym zarządzaniu oszczędnościami i inwestycjami. Kierując się naszymi podstawowymi wartościami, takimi jak troska i uczciwość, chcemy pomóc w tworzeniu bardziej pozytywnej przyszłości nie tylko dla naszych klientów i doradców finansowych, z którymi współpracujemy, ale także dla naszej planety, społeczeństwa i następnego pokolenia.
Kogo poszukujemy?
Chcemy podjąć współpracę z osobą, która:
- czuje się swobodnie komunikując się w języku angielskim
- odnajduje się w dynamicznym środowisku
- wykazuje inicjatywę i jest kreatywna w poszukiwaniu rozwiązań
- wyróżnia się wysoką kulturą pracy i pozytywnym nastawieniem charakterystycznym dla postawy „can do”
- jest ambitna i zaangażowana w poszerzanie własnej wiedzy
- umiejętnie ogranizuje i priorytetyzuje obowiązki
- doskonale odnajduje się w pracy indywidualnej, ale też potrafi współpracować z grupą
- posiada zdolności analityczne
Chętnie zaprosimy do współpracy osobę, która ma doświadczenie w obszarze finansów. Stawiamy jednak na postawę 'can do’, chęć podejmowania nowych wyzwań oraz zainteresowanie obszarem ubezpieczeniowym/finansowym. Dlatego kandydatowi z niewielkim doświadczeniem ale wysoką motywacją zapewnimy szkolenie i wsparcie pozwalające na rozwój w instytucji finansowej.
Współpracując z nami będziesz częścią zespołu obsługującego innowacyjny w obszarze ubezpieczeniowości inwestycyjnej produkt, zapewniając Ci tym samym możliwość nauki i zaangażowania w nowatorski projekt.
Czym będziesz się zajmować?
Jako członek naszego zespołu będziesz wspierać nas w procesowaniu wniosków, wystawianiu i obsłudze polis. Do Twoich obowiązków będą należały m.in.:
- weryfikacja klienta poprzez analizę otrzymanej dokumentacji CDD oraz przy użyciu dostępnych narzędzi do screeningu
- weryfikacja i analiza dokumentacji przychodzącej, w tym dokumentów dotyczących rejestracji i działalności instytucji finansowych, pełnomocnictw i aktów notarialnych
- kontakt z innymi departamentami w Irlandii, Szkocji oraz Indiach w celu uzyskania wsparcia i informacji niezbędnych do sprawnego przeprocesowania aplikacji
- rejestracja nowych aplikacji i obsługa istniejących polis w odpowiednich systemach informatycznych
- uczestnictwo w operacyjnej aktualizacji procedur, mającej na celu usprawnienie procesów biznesowych oraz wsparcie rozwoju produktu
W zamian oferujemy Ci:
- umowę o pracę
- hybrydowy model pracy
- kompleksowy proces wdrożenia pod okiem trenera
- możliwość poszerzenia swoich kompetencji w obszarze operacji oraz ubezpieczeń
- wsparcie zespołu ekspertów, który wspólnie poszukuje najlepszych rozwiązań
- dynamiczne i przyjazne środowisko pracy, umożliwiające rozwój indywidualny
- opiekę medyczną
- kartę Multisport/Multibilet
- rozbudowaną bazę szkoleń wewnętrznych
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia
Zainteresowała Cię ta oferta?
Prześlij nam swoje CV!