Dołącz do naszego zespołu

Nie zwlekaj i aplikuj już teraz!

Kim jesteśmy?

Pru jest wiodącą firmą oszczędnościowo-inwestycyjną, dbającą o klientów od ponad 170 lat. Naszym celem jest pomaganie ludziom w odpowiedzialnym zarządzaniu oszczędnościami i inwestycjami. Kierując się naszymi podstawowymi wartościami, takimi jak troska i uczciwość, chcemy pomóc w tworzeniu bardziej pozytywnej przyszłości nie tylko dla naszych klientów i doradców finansowych, z którymi współpracujemy, ale także dla naszej planety, społeczeństwa i następnego pokolenia.

Kogo poszukujemy?

Chcemy podjąć współpracę z osobą, która:

  • czuje się swobodnie komunikując się w języku angielskim
  • odnajduje się w dynamicznym środowisku
  • wykazuje inicjatywę i jest kreatywna w poszukiwaniu rozwiązań
  • wyróżnia się wysoką kulturą pracy i pozytywnym nastawieniem charakterystycznym dla postawy „can do”
  • jest ambitna i zaangażowana w poszerzanie własnej wiedzy
  • umiejętnie ogranizuje i priorytetyzuje obowiązki
  • doskonale odnajduje się w pracy indywidualnej, ale też potrafi współpracować z grupą
  • posiada zdolności analityczne

Chętnie zaprosimy do współpracy osobę, która ma doświadczenie w obszarze finansów. Stawiamy jednak na postawę 'can do’, chęć podejmowania nowych wyzwań oraz zainteresowanie obszarem ubezpieczeniowym/finansowym. Dlatego kandydatowi z niewielkim doświadczeniem ale wysoką motywacją zapewnimy szkolenie i wsparcie pozwalające na rozwój w instytucji finansowej.

Współpracując z nami będziesz częścią zespołu obsługującego innowacyjny w obszarze ubezpieczeniowości inwestycyjnej produkt, zapewniając Ci tym samym możliwość nauki i zaangażowania w nowatorski projekt.

Czym będziesz się zajmować?

Jako członek naszego zespołu będziesz wspierać nas w procesowaniu wniosków, wystawianiu i obsłudze polis. Do Twoich obowiązków będą należały m.in.:

  • weryfikacja klienta poprzez analizę otrzymanej dokumentacji CDD oraz przy użyciu dostępnych narzędzi do screeningu
  • weryfikacja i analiza dokumentacji przychodzącej, w tym dokumentów dotyczących rejestracji i działalności instytucji finansowych, pełnomocnictw i aktów notarialnych
  • kontakt z innymi departamentami w Irlandii, Szkocji oraz Indiach w celu uzyskania wsparcia i informacji niezbędnych do sprawnego przeprocesowania aplikacji
  • rejestracja nowych aplikacji i obsługa istniejących polis w odpowiednich systemach informatycznych
  • uczestnictwo w operacyjnej aktualizacji procedur, mającej na celu usprawnienie procesów biznesowych oraz wsparcie rozwoju produktu

W zamian oferujemy Ci:

  • umowę o pracę
  • hybrydowy model pracy
  • kompleksowy proces wdrożenia pod okiem trenera
  • możliwość poszerzenia swoich kompetencji w obszarze operacji oraz ubezpieczeń
  • wsparcie zespołu ekspertów, który wspólnie poszukuje najlepszych rozwiązań
  • dynamiczne i przyjazne środowisko pracy, umożliwiające rozwój indywidualny
  • opiekę medyczną
  • kartę Multisport/Multibilet
  • rozbudowaną bazę szkoleń wewnętrznych
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia

Zainteresowała Cię ta oferta?

Prześlij nam swoje CV!